onsdag, mars 04, 2009

I had a dream

För ungefär en vecka sedan skrev jag om den. Tsunamin. Jag visste att han var där, han som jag delat 4 år av mitt liv med. Sedan blev allt tyst. Jag letade ett tag men jag slutade av rädsla.

I samma vevva skickades ett paket ifrån Australien till mig. Ett paket med brev skickat till mig, under tiden jag bodde där. Skickat av honom. Med ett fint litet brev till de många breven. Förklarandes.
Det var fint. Oerhört gott att höra.

Är det inte konsigt hur cirklar sluts ibland. Min bror bor nästan granne med honom idag. Där downunder. Utan att ännu veta. Men jag ska snart maila dem båda. Gladeligen.

2 kommentarer:

C. Meow sa...

Skönt att höra ... Att hitta honom igen.

Var dags glimtarn sa...

Camilla- det var oerhört skönt. Jag började nästan flyga....