onsdag, februari 13, 2008

Oggi






Lustigt ord. Oggi =idag. Oggi är jag sjuk. För sjuk för att svara i telefon, för att ringa nödvändiga samtal. Så är det bara. Vid 15 igår föll jag ihop som en trasa. Sen kräktes jag helvilt. Urk. J hjälpte med alla barnen. Under tiden jag ligger här i sängen med min laptop drömmer jag om mina Oddisar samt min Hunky Dory Japan Knit (blue). Den är helt fantastisk, man kan stänga den som man vill. Om man ammar ett måste, ha ha. Uberpraktisk och cool på samma gång. Extra fin tycker jag med det där linnet som man egentligen behöver byst för med som funkar finfint ändå i liten storlek (inbillning). Den under, slitna jeans och Japan knit, perfect to go. Jag har verkligen gått överstyr. Jag har inte kunnat hålla fingrarna i schak alls. De ligger och väntar på att jag ska bli frisk snart. Kläderna alltså, inte fingrarna...


Så kan jag rekommendera alla andra som ogillar att knata runt i affärer, Tin Tin of Scandinavia.

3 kommentarer:

sara sa...

Nej, nej, nej – jag vågar inte kolla! Har shoppat alldeles för mycket de senaste dagarna. ;-)
(Fast jag kommer med största sannolikhet att kika in ikväll i alla fall.)

sara sa...

Glömde ju – krya på dig!

Var dags glimtarn sa...

Sara - Tack : ) Molly och jag är bästisar, jag skyller på det : )