tisdag, oktober 16, 2007

Fredag hela veckan

Det började med feber i måndags, bara att hoppa över alla måsten och gå direkt på fredagsmys, fast det var måndag. Det fortsatte med feber idag, bara att stanna kvar på fredagsmyset med sonen i soffan, te, päron, glass och film.

Imorgon flyger jag till Stockholm. Tjohoo fredag igen. Träffa lillebror och Tyra party myra! På torsdag ska jag gosa med två nya små krabater och luncha med väninnor, se Cendrillon på Operan med mamma, tjohooo fredag igen! På fredag har jag klämt in lunch med fler väninnor Sienna miller klippning samt fredagsmys med familjen! På lördag är det lördag, då flyger jag hem i ottan för att krama mina kära.

Förutom möten så är det fredag hela veckan:) Som ni hör är det inte fantastiskt mycket möten denna resa, tjohoo!

5 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Vilken härlig vecka!!! Vem vill inte ha en hel fredagsvecka ??!!! *ler*

Så mysigt med stockholmstrip, vänner o umgänge...

Vi som lämnat storstan har blivit bjudna dit under allhelgona o det ska bli så roligt *skrattar*. Gäst i sin hemstad... myskokänsla *;)

Kramar o ha en skön helg

Nässelblom och choklad sa...

Då önskar jag dig en alldeles underbar fredag!

Anonym sa...

Vad härligt det låter! Hoppas du har det riktigt skönt!

Var dags glimtarn sa...

Alla - roligt men riktigt förkylt blev det. Nåbäl jab stod pa beben iabafall.....

Var dags glimtarn sa...

Alla - roligt men riktigt förkylt blev det. Nåbäl jab stod pa beben iabafall.....