onsdag, november 14, 2007

Aktivitetsonsdag och restorsdag

Sen länge tillbaka har jag bestämt med 2 vännior att vi ska ut och resa lång helg. Det blev Prag och det blir denna helg! Vi möts på flygplatsen och ja ni fattar, vi ska ha jäkligt kul! :)

Idag är det konståkning för lilla H, efter kören that is. Lille O ska gå på simning för första gången. Inte för att lära sig simma, det kan han ju, men ja ni hajjar en simskola för de som vill fortsätta lära sig simma :) Onsdagarna är aktivitetsdagar. Jag hämtar 11.45, vi kör hem med kompis till lilla H och lagar lunch. Kycklingklubba och ris beställde lilla H imorse vars tur det var att få önska lunch. Jag har så urbota dålig fantasi om det inte hanldar om att baka så jag blir överlycklig av att de önskar något speciellt.

14.00 kör någon av oss tjejerna till kören. 15.00 hämtar jag och kör 3 små tjejer till konståkning i 45 minuter. Lille O leker i skateboard ramperna invid med de stora killarna när han inte hänger med mig .) Direkt efter konståkningen slutat kör jag mina till lille O:s simning. Sen är vi hemma vid 18.30 och det är dags att natta mer eller mindre direkt efter middagen. Aktivitetsonsdag alltså.

Imorgon drar morsan och blir bara "R" i några dagar med A och L, see you after Prag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, har du också en liten konståkare! Det har jag med, och hon tycker det är så kul! Lillebror har också börjat nu, till klubbens stora förtjusning, sporten har lite svårt att fånga in killar. Visst är det roligt att se hur snabbt de lär sig!

Prag har jag inte varit i på 11 år, men då var det i alla fall en härlig stad. Hoppas du får det jättetrevligt!

Dubbelörn sa...

Njut tjejen! Det behöver du efter allt som varit, ha kul o ladda batterierna med en massa skratt o umgänge...

Kramar

Dubbelörn sa...

Hur var det?! Hoppas du fick härliga dagar *ler*

kramar

Anonym sa...

Ha det sa himla kuuuuuuuuul!

Var dags glimtarn sa...

Alla - Det gjorde jag och kul hade vi i mass!!!!!!!!!!!!