torsdag, maj 03, 2007

Naiv nedräkning...

Det är så barnsligt naivt, men ändå räknar jag dagarna nu. Det blev framflyttat, utlåtandet i tävlingen som jag entrade. Sista dagen är snart och dagarna är sådant antal att jag räknar ner. Men jag vet att helt oerfaren vinner inte sådana tävlingar. Men räkna ner kan jag ju vare sig jag är vinnaren eller inte. Läste om antalet som liksom jag velat vara med. Galet stort. Den som vinner borde vara riktigt bra!

Skriver som mina små filurer skapta i fantasins värld: en förlorare är någon som antagligen inte har ett enda blåmärke att berätta om!

Om mina små filurer varit en tamaguchi hade de varit små änglar nu, tur att det tryckta ordet aldrig kan dö. Men synd att jag inte lyssnar till dem och öppnar deras mapp och skriver klart deras saga så att de kan sluta pocka på så mycket uppmärksamhet, de är helt klart hesa av tjat:D

Inga kommentarer: