torsdag, maj 10, 2007

Röd flagg

Min inkorg är full av små röda flaggor, så fort jag lyckats flagga av någon dimper en till rödflagga in. När ska de där andra mailen öppnas? Borde alltså inte blogga ens kort, men så tänker jag på där jag sitter med ögonen klistrade på de röda flaggorna vad vår egen lilla falggstång sa. Så prioriterar jag att skriva ner det för framtiden. Vad gör 3 minuters paus?

Lilla H tittar på etiketten i sina nya shorts: -MAMMA här står det 8 år, jag har väl inte blivit 8 år!!!?? Stora ögon.
Jag: - Nej du är fortfarande 6 år men det är för att du är lång som en 8 åring som det står det i dina kläder.
Lilla H:- OJ, jösses så lång man kan vara då! Hon skuttar runt med ett stort leende.

Ja det är hennes pappas ben, och hennes farfars längd. Helt klart!

Inga kommentarer: