fredag, februari 09, 2007

Sköna fredag!

Det har varit en dag full med händelser. Har aldrig haft så många telefonkonferenser på en och samma dag. Idag har jag suttit i "konferens" i 3 timmar sammanlagt. Varmt öra får man av det. Men som alltid alla eventuella frågetecken minimieras genom kommunikation.

Sen har jag varit på långlunch med 2 nyfunna väninnor, mycket trevligt och skratt.

Som grädde på moset damp ett litet paket från Mint & Vintage in idag innehållande den finaste coolaste sötaste kortärmade kavajen jag någonsin skådat. Sen njuter jag extra när jag ser detaljerna och hur välsydd och skräddad den är. Att den är köpt på 70% rea törnar inte känslan. En trikå klänning med liten puffärm i stålgrå och markerad midja men i övrigt rätt leisure satt den med som klippt och skuren! Klänningens namn är Fröken söt, kavajens Dahrling. Inga dumma namn på plagg att ha i sin garderob, bara en sån detalj ; )

Buona Domenica!

2 kommentarer:

Sara sa...

Tittut! Här är jag nu! :-)

För övrigt låter din dag som en alldeles perfekt dag...

Var dags glimtarn sa...

Hej Sara! Jag kommer snart och kikar : )