tisdag, april 03, 2007

Påskpresent

Jag har blivit ordentligt smickrad idag. Tänk, visst smicker verkligen sätter sig som ett glädjerus i kroppen. Jag har blivit rekommenderad till en stor stor kund av en stor stor kund. Ja ni fattar känslan. Lilla jag leverera till stora dem? : ) Fast egentligen är det ju inte nytt att jobba med stora kunder, jag har bara inte gjort det i egen regi utan med det stora stora namnet bakom mig.

Idag kommer svärmor, på torsdag kommer Anki och Pontus med bebbe. Huset fullt över påsken. Det ska bli 20 grader och vi ska blanda strandbesök med alptoppar och skidåkning, vi ska måla ägg och vi ska äta massor med smågodis!

Buona Pasqua!

3 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Grattis, vad kul! Du har säkert jobbat för det! Det låter som en härlig och omväxlande helg. Ha det så bra.

Sara sa...

Vad roligt! Grattis! Och så vill jag också passa på att önska sig och din familj en riktigt Buona Pasqua!

Sunflower sa...

Grattis! Vad kul för dig! Vilket dunderfint väder ni verkar ha! Här är det 3 grader och stormvindar. *brrr* Buona pasqua! :)