onsdag, oktober 25, 2006

En spärr har släppt!

Nystart, vrålstart, omdaning!

Först ska det fysiska fixas, mitt gökbo, sen ska det fanimej också bli mitt gökbo, där jag ska häcka och dela in dagens timmar före 16 i två pass!

Snart så kör jag så det ryker!!!

Det känns i hela kroppen.

Sköna känsla, när en gammal spärr släppt och allt bara flödar!

Så gjorde jag det jag själv förbjudit, det jag inte skulle göra igen av olika anledningar, men så bara blev det så och det var faktiskt riktigt inspirerande, anledningen till att spärren släppte rent av. Tjohoo!

2 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Oj, det låter härligt. Nu blir jag nyfiken på hur du fick sådan energi. Det skulle jag också behöva (bor just nu mitt i renoveringskaos, då är det svårt att fokusera). Lycka till!

Var dags glimtarn sa...

Ha ha ,jag får suga på den karamellen ett tag, så får jag skriva en uppföljare. jag är lite feg nu *S*....
Lycka till med renoveringen!