fredag, januari 12, 2007

Finn ett fel........

Hittade en rolig enkät/bloggutmaning hos Barnsidan som hittade den hos Linda Skugge.
Snor rakt av : )

Detta är utmaningen:

"Uppdraget är att lista fem saker om dig själv, gärna saker ingen kanske visste, och en av dem ska inte vara sann. Läsarnas uppdrag är att gissa vilken som är falsk."

Här är mina fem
-Jag har dansat tryckare med Bill Cosbys son (Ennis, dog som 27 åring)
-Jag har nästan druknat i vågorna i Australien
-Jag har kysst Martin Stenmarck flertal gånger
-Jag kan vrida tungan åt höger och vänster så den står "på kant"
-Jag har åkt Lambourghini med stor kändis i Como/Cernobbio

Om du vill får du gärna slänga ur dig 5 påståenden så kan vi andra få lista ut vilket du ljuger om.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet inte vad jag ska gissa. jag hoppas att fyran ska vara falsk, för de andra alternativen låter mer spännande.
fast samtidigt måste ju 2an vara en hemskt upplevelse och det vill man ju inte heller ska vara sant. Fast det är ju mer spännande än tungvrickning i alla fall.......

Anonym sa...

alltså tungvrickningen kan säkert vara ett bra partytrick försås. i stil med hur jag vänder mina fötter bak och fram

Var dags glimtarn sa...

Ulrika - Tungvrickningen är "tyvärr" sann, ett partytrick *S* Likaså Australiens hemska "äventyr" då jag blev räddad från under ytan och skeppad på bananbåt, det enda som klarade vågorna tills en heli drog upp oss.

Anonym sa...

hm isåfall har du nog inte kysst martin stenmarck? eller lika väl är det något av de andra alternativen som är falskt:P

Var dags glimtarn sa...

He he YES I have *S* (loong time ago, my first love)