onsdag, januari 10, 2007

I wish X come true....

Ser du stjärnan i det blå.....

För ett tag sedan svarade jag på en utmaning om 5 saker jag önskar mig detta år. Jag önskade mig egentligen 6, men det kändes greedy att skriva fler än fem *S*.

Efter en underbar dag i skidbacken med lilla H och lille O och maken så låg det ett litet mail i inkorgen och en önskan var uppfylld ; )!!! Och maken och jag som hela tiden log för att vi alla 4 nu kan åka tillsammans i backarna och att vi måste raca ikapp de små vilda barnen! Hjälp! Stanna! HALT! : ) Vem kunde ana att det utöver skidlyckan skulle ligga ett enormt trevligt (understatement) mail i min inkorg med!

Na na na na n ana na, la la LA LA!!!!!

super happy vardagsglimtare

8 kommentarer:

Ina sa...

Ska vi fortfarande vänta till 1 april, eller är det här ytterligare något annat? Ha lite medlidande med en febersjuk lärare som varken kan eller vill vara hemma dag 3 på jobbet efter lovet... men just inte har mycket till val *suck*
Men glad för din skull kan jag vara ändå!
Grattis - till what ever it is!

Var dags glimtarn sa...

Ina- ok denna önskan är annorlunda än den tidigare nämnda. Viktigare kanske. Har med kontrakt och jobb att göra. Jag vann hem det "bara sådär" ; )!

Var dags glimtarn sa...

Ina - KRYA krya på dig, hu för sjukdom...

Anonym sa...

Grattis! Låter spännande!

Sara sa...

Förresten- jag bloggar på två ställen numera. Det här är bloggen som jag har tillsammans med min bror. Får se när jag kommer tillbaka till min egen blogg... Tiden räcker inte riktigt till! ;-)

Var dags glimtarn sa...

Sara - hej och tack! kul att du bloggar lite iaf ; )

Minna sa...

OOOOO SÅ SPÄNNANDE! och grattis till det oavsett vad det är.

Var dags glimtarn sa...

Minna - Grazie!