torsdag, mars 08, 2007

Fru effektiv på besök...

Idag har jag ringt och ringt och ringt och ja ni förstår fortsättningen. Fått massor med jobb gjort och det har varit bra "matcher"med, känns super. Sen hämtade jag barnen på skolan, fick med mig Caroline, lilla H:s fina kompis. Har lagat god pasta till oss, städat/plockat som en dåre, tagit tag i tvätten, vikt, laddat om maskinen, vikt. Barnen har städat sina rum utan minsta protest, vi har borstat tänder, badat, klippt naglar och lagt fram kläder. Nu sitter jag och pluggar italienska. Imorgon bitti ska jag presentera min läxa. Snart kommer maken hem. Idag har fru effektiv varit på besök. Jag gillar henne : )

2 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Jag är imponerad! Vilken kapacitet hon har, hon skulle behöva komma på besök hos mig också. Kommer hon ofta till dig? Jag blir faktiskt lite peppad att sätta fart, så vi får väl se.

Var dags glimtarn sa...

Nässelblom - Hon är här ibland en vecka, ibland drar hon direkt *S*