tisdag, mars 20, 2007

Zug -Locarno Locarno - Stockholm

Igår var jag i Zug och signade en massa papper för det nya bolaget. I eftermiddag åker jag till Stockholm för en ny hektiskt vecka med möten till sena kvällen men kontrasten från lugnet här "på berget" i "gökboet" är välkommen och kul. Som alltid har mina vänninor tagit sig tid att ses kvällstid. Som vanligt bor jag hos lillebror och söta Tyra med mamma Linda. De renoverar nya huset, kanske får jag Tyra för mig själv torsdag kväll *S* Hoppas på att träffa mor Brittania samma kväll, fredag morgon reser jag hem igen. På två dagar har jag 7 möten varav ett är ett nytt säljmöte. Känns spännande. Jag är en producer, inte en säljare, men jag kan nog "spela det spelet" med. Eller jag måste. Nu är jag ju egen!

Ha en bra vecka!

2 kommentarer:

Sara sa...

Lycka till med allt och ha det så bra här i Stockholm!

Var dags glimtarn sa...

Sara - Tack!