tisdag, mars 27, 2007

Inga tankar

om vad jag ska skriva idag. För huvudet är fullt av berättelser (sanna och ren fiction), min egen förvisso, men främst just nu av Lasermannen, jag är i slutet av den boken och den har fängslat mig från början. Tänk att jag lämnat den så länge att läsa.

Under den boken ligger en "chokladask" jag valt att låta ligga ,för att jag vet att när jag öppnar den 631 sidiga boken kommer jag försvinna till en annan värld. Stieg Larssons 2:a, Flickan som lekte med elden blir mitt ögongodis inom kort. Längst ner ligger verb boken, där alla verb står i alla olika tempus rad efter rad efter rad zzzzzzzzzzzz.

Maken är i sverige, jag har tre sovande barn hemma. Imorgon blir det premiär för mig på svensk klubben, vet inte varför jag undvikit den. Imorgon ska jag bekanta mig iaf!

1 kommentar:

Minna sa...

Lasermannen är nog en av de bästa jag nånsin läst. Och gissa vem som jag gå ner en trappa och ta del av orginalhandlingarna... ojojoj...