måndag, november 06, 2006

Höstligt

2 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Vilka vackra bilder du visar idag! Helt förtrollande... Jag har inte lärt mig lägga in bilder, vill lära mig så fort jag har tid. Läste din kommentar om IKEAs troliga idéstöld. En så ovanlig produkt kan inte vara en slump. Fy, så fräckt. Jag arbetade själv tidigare med mönsterdesign och vet hur lätt företagen snor idéer. Trist, för ersättningen är i regel ändå blygsam i förhållande till vad de tjänar på produkten. I alla fall ett stort företag som IKEA. De borde i stället värna om att knyta kontakt för att få fram fler bra/roliga prylar. GRRR!

Var dags glimtarn sa...

SKönt att få det i en kommentar att just den produkten är snodd och rätt egen så inte helt troligt att två personer tänkt på den samtidigt mer eller mindre. Det ÄR fräckt och den blygsamma justeringen produkten fick känns inte som fog nog att sno idén. Och jag känner till de blygsamma ersättningarna. Den hade dock varit välkommen :)