måndag, november 13, 2006

Skrivar dagar

Det är måndag i några timmar till. Det är fortfarande underbart väder, 18 grader idag. Kallar man det sensensommar? :: )

Jag sitter och skriver och skriver och har faktiskt kommit över min första mål linje! Känns väldigt bra. Ett steg längre fram. Nu inväntar jag kritik och kritik, he he. Sen redigering och redigering. Fast jag har nu skrivit de kapitel jag vill ha med och jag har redigerat dem var för sig. Nu måste allt sys ihop förkastas eller utvecklas : )

Utvecklas själv hade jag i alla fall tänkt bland annat lösa genom att gå den här kursen! Något jag velat göra i flera år men varken haft råd eller möjlighet till. Men nu ska drömmen förverkligas i mars, tjohoo!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt!

Var dags glimtarn sa...

JA det tycker ju jag med!! :))

Vi verkar ha kommenterat exakt samtidigt hos varandra, lustigt.(fick din kommentar exakt då jag tryckte iväg min)

Nässelblom och choklad sa...

Det låter hur roligt som helst! Ska du vara på plats eller delta på distans? Jag har skrivit ett par kommentarer hos dig som kommit bort. Undrar om jag själv råkade trycka bort dem? Jag gillade att läsa om er "bella domenica". Det lät som en riktigt härlig helg.

Var dags glimtarn sa...

Nässelblom & choklad - jag ska vara på plats! Oh har du? Nej jag har inte tagit bort dem iaf :)