måndag, februari 16, 2009

DHL







Yes. Welcome, want a coffee, fast på italienska såklart. Ciao, benvenuto voi un café? Superglatt säger jag det, såklart. För jag blir barnsligt exalterad. Av det svarta paketet de kommer med. Han tog sig en snabb espresso.

Nya jeans. Ahhhh, lovely, de är lovely. Jag har varit gravid och tjockalocka och nu kommer jag i min gamla size igen. En jeansdonnas dröm. En scarf, i batik. Min hippiesida är supernöjd. Så e tshirt, yes, great. Barnsligt nöjd här på min alptopp är jag idag. Så mina blue suede shoes till, såklart. Fast mina är inte cropped utan raka i skaftet. Klassiska boots I love.

13 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Ahh, leverans från net a porter.. ;)

Peace in mind sa...

Kanske vågar jag visa vad jag gick igång på...m h a kära Ankie...

smultron sa...

Jag har fortfarande inte fattat hur jag kunde ha jeans efter tre barn som jag nu, två år efter fjärde, inte alls kommer i....????

Var dags glimtarn sa...

Fröet - yes....

PIM- pls do :)

Smultron - min mage drog in sig snabbt denna gång. Men tro mig jag har en bit kvar till "som innan" ; )

a n k i e f o n t ä n sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sara sa...

Härligt, härligt! Jag shoppade också i dag. Fast i butik. Var på väg från ett möte som gick bra och så bara blev det så... ;)

Var dags glimtarn sa...

Kommentaren som togs bort - ok did it, sen försvann du :)

Sara - :) och grattis!

a n k i e f o n t ä n sa...

Mycket, mycket snyggt!!! Jag har inte riktigt förlikat mig med att sådana där stövlar är moderna igen. Förutom när jag är här. Då känns det så självklart! Du har god smak!

Var dags glimtarn sa...

Ankie - thank you! *blush blush* ; )

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg. Vilket land bor ni i? Vad är det för bolag du har?

Vicki

Var dags glimtarn sa...

Hej Vicki, vi bor i italienska delen av Schweiz, tidigare i norra Italien. Mitt bolag har jag inte outat här på bloggen och ämnar inte göra ; )

Sara sa...

Stövlarna är ju bara hur snygga som helst! Var bara tvungen att säga det.

Var dags glimtarn sa...

Sara - Tack! :)