lördag, februari 07, 2009

Foto utmaning


Sabina undrade vilken bild som låg i mapp 6 och var foto nummer 6 i den mappen. Då jag ständigt överför bilder till externt minne fick jag bläddra där. Det blev denna! Lilla H och min guddotters storebror. Rätt lika dessa två. Om inte annat så har de ett öga för varandra. Fast det är inte alls sant. Om man frågar dem.
Vilket foto ligger i din 6:e mapp och är nummer 6 i den mappen?
Jag valde 6:e mappen ifrån i år. Men inser nu att det kanske inte var meningen.

4 kommentarer:

smultron sa...

Vilket underbart foto! Så fina blickar :)
Jag har redan visat min sjätte bild.

Sunflower sa...

Din dotter är änglalik! Så vacker! Så söt! :) Jag har ingen mapp nr 6...jag vet inte hur jag organiserar mina bilder. Men min sambo ryser av blotta tanken på hur jag buntar ihop allting. :)

Dubbelörn sa...

Har mailat dig igen ;)

Var dags glimtarn sa...

Smultron - Kul, ska in och kik. Gissa vad de tittar på :)

Sunflower- Tack cara!!

Dubbel- och jag har svarat :)