måndag, februari 09, 2009

Rasande

Inte jag. Tiden som går rasande fort.

Dagens kalender poppade upp på min skärm. Det är galet mycket som ska hinnas med. En salig blanding mellan att ringa rektorer på skolor i Sverige till att skriva nytt avtal. Köra flickorna till hiphop till läkarbesök för lille M. Däremellan 2 telefonkonferenser och lite lösa samtal och gå igenom avstömningsräkningen för huset vi hyr.....

Nej, det går inte. Att hinna med allt. Nu äter jag pizza framför datorn och gör om todolistan till musts och wants. Det blir bättre så. Skriver med en hand och håller Matteo med den andra. Hans agenda är att äta tangentbordet. Åtminstonde dregla på det. Tror han kan boka av sina todo´s snart.

2 kommentarer:

a n k i e f o n t ä n sa...

Så om jag ringer och frågar om du kan ta över alla mina kunder så säger du... näe.

Det där med pizza framför datorn lät mysigt. Lyssna lite inåt bara...

Var dags glimtarn sa...

Ankie - Vill du bli av med dem?Näe, antagligen säger jag ja. Jag är en allmän ja sägare :) Men kan inte starta förrän om ca 3 veckor. Har haft grymt flyt med 2 projekt. Otis med 2 andra. Jämt ut. Alla borde just därför bli klara mer eller mindre samtidigt:o

Tänkte lyssna inåt vecka 9...