tisdag, januari 27, 2009

Det blir

bättre och bättre dag för dag. Matteo leker. Matteo mår så mycket bättre. Nässug är en superbra uppfinning. Önskar den vore min. Så mycket älskar jag den. Min tessoro kan andas lungt och fint igen.

Jag har ingen mer feber. Nu kommer jag i alla mina jeans. Se, något gott kom ifrån att ha haft jäkligt ont i kroppen och knoppen och 39.7 i feber. Det kallas svettmetoden. Antar jag.

Matteo leker i sitt lilla gym. Och vips så gjorde han det. La sig på sidan. En högervridning. Igår fick han fatt i sina fötter med. Han verkar verkligen ligga i hårdträning. Fokuseringen är enorm. I min bransch skulle man kalla honom "high performer" :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Va gôtt att det går åt rätt håll!

Hejja Matteo!

Annie - PD sa...

Hela utvecklingen hos ett litet barn är så häftigt :)

Peace in mind sa...

En skön nulägesbeskrivning, och härligt att den lille högpresteraren är på G:)

Anna sa...

Skönt att höra!

Å heja Matteo!

Sara sa...

Vad glad jag blir att höra att Matteo mår bättre!

C. Meow sa...

Kan de inte ligga på sidan från början? Oj vad jag lär mig ... Och tänk vad hans hjärna ska utvecklas, nästan från dag till dag. Fantastiskt.

Anonym sa...

Vad bra att han mår bättre nu.
/Anna S.

Var dags glimtarn sa...

Alla - tack!

Camilla - Jo om man lägger dem på sidan, men att rulla dit själv det är en bragd ;)