torsdag, januari 08, 2009

I love you too







10 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Jag döööör!!! Puss på gullungarna ;)

Var dags glimtarn sa...

Fröet - Ibland undrar jag om de verkligen kan vara mina ungar ;D´Fast ibland är de tillsalu, nästan iaf;)

Dubbelörn sa...

Jag smääääälter... De är helt underbara, hela gänget :)

Kramar o pussar till er alla

Sara sa...

Så fina de är! Alla tre.

C. Meow sa...

Oj så fina, jag blir ju tårögd.

Anonym sa...

Vilka fina foton! De skulle jag förstorat och satt upp på väggen.
/Anna S.

smultron sa...

Åh, så söta barn! Ljuvliga :)

Och nu fick jag en liten dos bebissjuka, bara en liten. Tonårsdottern börjar sakna bebis här hemma men jag sätter upp en orubblig fasad och tycker att hon får hålla till godo med en mjuk liten tvåring ;)

Var dags glimtarn sa...

Dubbelörnen- ja gäng är de kanske nu! :)
Sara - Grazie, il miei tessori (mina skatter alltså, kan inte skriva på italienska)

Camilla - puss på dig

Anna S - JA, de ska jag! :)

Smultron - men det är väl hennes tur sen!? ;D

Kajsa sa...

Det blir inte mycket finare än så där.

Anki sa...

Åååh! Guuud, vilka fina härlig och mysiga bilder på dina guldklimpar!!!
MÅnga kramar
Anki