torsdag, januari 29, 2009

Gnällblogg

Känns som om jag bara gnäller på sistonde. Så jag fortsätter. Jag har alldeles för mycket att göra. Så himla mycket jobb.

Men solen skiner och jag brukar landa med fötterna ner.

Så vann vi en budgivning med. Men så ville säljaren ha mer. Jaha. Skit och pannkaka. Vi ville ju ha den där lägenheten. Priset blev ju finfint med. Tack marknaden sa vi. Skit marknaden sa säljaren.

update: lägenheten är fortfarande "vår", säljaren tänker. Vilken lustig marknad. Också har min fina väninna hittat en italiensk barnvakt åt oss!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dumma säljare! Vet de inte att den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket...

Var dags glimtarn sa...

Zäta - Jo, så blir det ju lätt. Tror de har mist stycket en gång redan och så ville de överbevisa sig själva eller nåt...

smultron sa...

Hoppas säljaren bestämmer sig snart och att det blir som ni vill!

Var dags glimtarn sa...

Smultron - *håller tummarna*

Anonym sa...

Det ordnar sig säkert till slut ändå, när säljaren velat klart! Bra att ni hittat en bostad som ni gillar iallafall.
/Anna S.

Peace in mind sa...

Åh, hoppas att den blir er...lägenheten. Lite tur förtjänar alla:)