fredag, mars 27, 2009

Countdown

Pratade nyss med min fina väninna. Insåg att vi bara bor här i 20 dagar till. Bara 20 dagar till. Bara 20 dagar tills jag och de tre små knoddarna boardar ett plan med en one way ticket i handen. Imorgon är det bara 19 dagar. Jag har snöat in på detta.

Jag insåg att vi kan träffas hur mycket som helst. Hon sa: en dag varje vecka sätter vi upp en dejt. Hur fantastiskt är inte det!

Jag har två fina som jag känt sen mannaminne som vi alla har varsinn trea. Ok en fick trean och tvåan samtidigt. Alla små bebbar födda mer eller mindre samtidigt. Nej, en kommer när som helst. Men det känns som nyss Matteo satte fötterna på jorden. Har ni för den delen tänkt på att det blåser inte på månen, det står ju så i alla böcker. Men när amerikanerna satte ner sin flagga blåste det på den. Den vajjade så där fint. Snart sätter vi iallafall ner vår flagga på svensk mark. En multicolore flagga tror jag det blir.

Inga kommentarer: