onsdag, mars 04, 2009

Your own

Att driva eget företag är blod svett och tårar. Jag trodde inte att det var enkelt. Jag upplever trots allt hög flexibilitet och frihetskänsla. Trots kapplöpnings tävlingar med klockan.

Just nu tävlar jag stort. Jag vill gärna sova före midnatt. Eftersom jag ammar halva natten och ska upp i ottan. Men före dess ska presentationen som utlovats in. Det ska den. Att vara sen är inte min grej. Jag är inte så snäll mot mig själv just nu. Men jag tar igen det sen. Det ska jag.

8 kommentarer:

Peace in mind sa...

Åh, det hoppas jag att du kommer att göra, ta hand om dig...och jag hoppas du hann i säng innan midnatt:)

a n k i e f o n t ä n sa...

Du verkar älska ditt jobb och jag har en känsla av att du är riktigt duktig på det där som jag vet att du håller på med. Det ÄR svårt att säga, tack, men nej tack. Du vet att du kan höra av dig om det är någon "djupis" du behöver hjälp med.

Var dags glimtarn sa...

PIM- Jag hann i säng sånärsom på en minut före :)I helgen ska jag åka skidor i solsken, hade jag tänkte...

A n k i e- Tack !:)

C. Meow sa...

Kan tänka mig att ditt jobb är intensivt i perioder för att sedan lugna ner sig. ch antar att du kan styra ganska mycket själv, måste vara guld värt när man har familj och barn. Men ta hand om dig grynet ...

Var dags glimtarn sa...

Camilla- precis så är det. Och jag tror det passar mig bra....

Sara sa...

Jag är likadan.
Kram till dig!

Var dags glimtarn sa...

Sara- Du behöver hyra det där bordet mittemot mig. Så jag kan få vara med en likadan ibland, när vi inte far runt då, jag känner mig som en sån udda fågel annars! ;)

Sara sa...

Sitter på Östermalmstorg tom juni, men efter det så! :)
Hör av dig när du kollar på lokalen!