tisdag, mars 31, 2009

Livet

Jag läser nu på kvällen en blogg jag följt ganska så länge. Jag minns inte hur jag hamnade hos henne. I går natt gick hon bort. Fina krigarprinsessa. Jag har så svårt att tro det. Mina tankar går spridda. Till fina Sabina, till hennes kära och till min barndomsväninna som kämpade samma sjukdom men som somnade in för många år sedan.

Jag måste dra mig tillbaka till mitt eget nuet. Jag njuter mycket av livet men känner i stunder som dessa att jag vill pressa ut mer. Allt. Stay hungry stay foolish. I de fyra orden finns mycket att läsa ut och ju äldre jag blir desto bättre lyckas jag. Desto mer vill jag.

Stay hungry stay foolish.

3 kommentarer:

Pappa B sa...

Morrn!
Du har en fin blogg och nu undrar jag varför du aldrig hälsar på hos mig?
pappa B

Zäta sa...

Jag beklagar sorgen. Och jag säger grattis till lyckan!

Var dags glimtarn sa...

SGM- Morrn morrn, tack! Tack för inbjudan, kikar in :)

Zäta - Fint. Grattis till lyckan. Tack!