torsdag, december 18, 2008

Trummar med fingrarna

Så där lite nervöst. En telefonkonferens börjar snart. Och jag är ensam med Matteo. Oh la la la vart är mute knappen, tänker jag. Eller så går det utmärkt. Måste bara säga smarta saker medan jag vaggar honom på min arm med. Ska försöka.

Han skrek lite såklart. Jag vaggade lite frenetiskt tror jag. Jag skrattade åt Murphys law, i vanliga fall sover han sött om morgonen, såklart. Men det gick väl in alles iaf ok bra. Om man bortser för mitt onda öra som jag klämde fast telefonen med hjälp av axeln i. Jag är ärlig och säger,;"Hey I have a baby in my arms, sorry if he decides to wake up....They respond; "Let us know if you need to leave the "conference room". Och det var givetvis helt nya kontakter för mig. Molto gentile. Very nice. Even companies on the 500 Fortune list have baby's tänker jag, or at least their employees do....

7 kommentarer:

Peace in mind sa...

Du är helt beundransvärd, vet du! Sjukdomar, minibäbi och ändå är skarpaste kniven i lådan framme...Heja dig:)

Dubbelörn sa...

Är helt övertygad om att ett positivt tänkande, automatiskt gör livet enklare o det mesta fixar sig.

Målar man upp allt som kan gå fel då brukar det mesta även uppfyllas.

Gillar ditt sköna positiva sinne. Den tar dig precis hur långt som helst, tro mig ;).

Stor varm kram

Sunflower sa...

Du klarar det galant ska du se! Kram

Var dags glimtarn sa...

PIM- tack, det mesta går bara av farten känns det som... Och farten bestämmer inte jag så mycket. Men det går bra. Det händer saker:)

Dubbelörnen- jag tror som dig, eller jag är sån, i mycket, positiv alltså. Har så mycket att vara glad för med. Stor kram tillbaka!

Sunflower- det gick rätt bra åtminstonde :)

Solrosfrö sa...

Imponerade girlpower där hörru :-)

Var dags glimtarn sa...

Fröet - ; )

C. Meow sa...

Imponerande tjejen. Att ha tre små barn, varav en är yttepytte och ändå göra business och det utan att barnen får stå tillbaka. Det är duktigt och roligt att höra att det funkar.