onsdag, september 26, 2007

Glimten

Idag regnar det. Imorse åkte maken till London. Lite senare på morgonen åkte barnen iväg till skolan med J. Vi är fem nu och det är förvånandsvärt enkelt, vant och riktigt mysigt. Barnen gillar J skarpt och jag har fått en bit hjärta till. Det är lätt att känna för J.

Regnet öser ner, jag jobbar, barnen i skolan halva dagen, J hämtar dem även så jag hinner med mitt före lunch möte. Fabulous. No more sitta till 01.00 och sköta dagens admin.

Jag har lovat pannkakor till lunch, jag har lovat 2 mammor att ta hem deras barn till oss Jag har lovat att köra lilla H och lilla C till kören. Jag ska köpa mer lus shampoo. Ah, kanske blir det lite senkväll admin trots allt, men for the better. Onsdagarna är mysiga, att ha så mycket mitt i veckan tid med barnen. Balansen finns och jag är rätt ok på att gå balansgång.

Inga kommentarer: