fredag, september 21, 2007

Moviestar

Min pappa är det. I alla fall kan vi låtsas att han är det. Han blev en dag uppraggad handlandes mat i sin vanliga lilla affär inne i stan. Så har "hans" film premiär ikväll. Det är för underbart att sånt händer. Det var galapremiär i måndags. Lysande recensioner. Tänk att vi numer har en moviestar i familjen, ha ha. Flera gånger har han tagit ledigt från jobbet och filmat. Ha ha. Jag har så svårt att föreställa honom tacka ja till denna förfrågan. Alltså hur han såg ut och vad han kände. Men sa man nej vore man ju knäppt trist : )

4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Kan det månne vara i nya filmen där inga proffs finns med alls... *ler*

Kramar

Var dags glimtarn sa...

Dubelörine -you got it! : )

Dubbelörn sa...

Jag visste väl det!!! *skrattar*
Mycket nöjd med mig själv, you made my day ;)

Kramar

Var dags glimtarn sa...

Dubbelörnen (se jag snubblade nte på tangenterna!) Smart ; ) *S* Han blev uppraggad på Sabis. Om man gillar R.A ska man tydligen handla där :O