onsdag, november 19, 2008

1 day to go

Står det på babytickern. Juno, är det sant?

Det är en liten gosunge där inne, tror jag. Tror han vill bli skytt istället för skorpis.

Inga känningar. Mår förjäkligt superbra. Vill ha ont nu. Gud, det är ju helt galet att man känner så.

Jobbet slog mig i huvudet igår. Så jag har annat att lägga tankarna på hur som haver.

Ikväll blir det bullbak.

Jag älskar mina ungar vansinnigt. De är så himla himla fina och goa. Ibland är jag en dum trött mamma. Som säger förmanande saker, istället för pedagogiska. Var bara tvungen att få ur mig det.

8 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Skyttar är förnämliga *sträcker på mig och ler*. Bra virke rätt igenom :) Lycka till nu!

Dubbelörn sa...

Så länge vi föräldrar försöker, så är allt bara bra ;)

Kram till dig, för du är en supergo mamma

a n k i e f o n t ä n sa...

Skorpioner rätt ok också. Är själv född just den 19 november. Må så bra nu gumman!

Var dags glimtarn sa...

Fröet - mina bästa vänner är skyttar och vågar ;)

Dubbelörnen- tack vännen....

Ankie - Släkten är full av skorpisar för oss. GRATTIS GRATTIS, du och Jensen delar dag alltså!!!!

Peace in mind sa...

Lova att uppdatera ofta nu...vill följa med, vill fingra på en liten nyfödd fjunig...Kram och ha ett mysigt bullbak!

Var dags glimtarn sa...

PIM- I will do my best! :) Kram och tack!

C. Meow sa...

Oj, nu börjar det bli riktigt spännande. En dag kvar ...

Sen är vi väl alla dumma och trötta ibland, det är väl totalen som räknas (hoppas jag).

Kramen och lycka till med alla bullar i ugnen (ha, ha)

Sara sa...

Juno kanske är en mycket punktlig liten bebis? :)