måndag, november 03, 2008

Magen

Magen har sjunkit. Det vara bara det.

10 kommentarer:

Anna sa...

Juno bidar sin tid...
;o)

Solrosfrö sa...

Heja Juno!!

Kajsa sa...

Ååååå, snart är det dags. Så underbart. Och spännande! Go, Juno, go!

Maria Agrell, Barcelona sa...

hej, tack för din rara kommentar. roligt att hälsa på hos dig också.

jag återkommer en dag när livet går i lugnare takt. just nu är det kaos.

lycka till med juno.

Var dags glimtarn sa...

Anna - :)
Fröet - Ja heja :)
Kajsa - Ja tänk! :)
Maria - Hej, så kul att du kikar in, välkommen igen när det lugnat sig! :)

Dubbelörn sa...

Ja men då börjar det närma sig!!!

Är så nyfiken på "Juno" :)

Kram o psst har mailat dig ;)

smultron sa...

Oj! Jag gick min vanliga runda bland mina länkar och trodde jag klickat på någon annans blogg och blev väldigt förvånad när jag läste att magen hade sjunkit. Men nu har jag vaknat till och hänger med :)
Heja, heja, Juno!

Anonym sa...

Jag gissar fredagen den 14de.

Fredagsbarn är lite lata och slöa men har ett grundmurat gott självförtroende och är grymt trevliga och sociala.

Annie - PD sa...

Aaah :D Spännande!! Snart är Juno här :) kram kram

Var dags glimtarn sa...

Dubbelörnen- måste kika in på mailen!

Smultron - ha ha ha, ja alla skriver ju inte ärna att magen sjunker....

Zäta - Ah, du och maken gissar samma dag ;) Fast han mest för att det är en stor italiensk lunch på söndagen jag gärna vill gå på...(retsticka)

Annie - Ja han borde det iaf!