måndag, september 08, 2008

Nya nätverk

Varje möte med människor och med nya länder och kulturer ger mig glädjen att knyta nya kontakter. Annorlunda, spännande, tankefulla och oundvikligt i livet, sorgliga.

Jag känner att det är dags för mig att utvidga ett annat slags nätverk och inspireras. Women in progress, kanske är värt varenda öre. Jag tänker testa!

Men nu tänker jag "minsann" ta med mig telefonen ut i solen, lägga mig i solstolen och bränna näsan lite lätt i + 26 och strålande sol. Det är ljuvligt att bestämma över sin egen tid, som egen. Vilken progress :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag kommer sakna dej när du slutar blogga. Jag förstår ju varför, men kommer sakna dej ändå. Du kan väl hänga kvar lite efter flytten i alla fall, några veckor så att jag får njuta av dina intressanta reflektioner av hemkomsten.

Idén med boken är jättebra tycker jag. Jag skulle vilja göra samma sak, men så funderar jag på om jag ska ta bort allt trams och kommmer fram till att min blogg mest består av BARA trams, så det blir nog inget med det.

Var dags glimtarn sa...

Zäta - åh gulle dig! Vad glad jag blir av att du skriver det. Ja ok, jag lovar! :)