torsdag, september 04, 2008

Skit också and a walk away

I går kväll var de på uselt humör. Verkligen i luven på varandra. Jag skrek.
-Wääääääääääääää!!!!!

De hajjar verkligen till då. Jag gör inte det så ofta....

-Jag saknar pappa, sa lilla H.

-Jag med sa lille O. De tittade på mig under lugg.Mot mig, den elaka. Som skriker.

-Jag med, sa jag. Så skrattade vi åt att vi tyckte likadant.... ända tills vi blev sura igen.

För ett litet tag sedan träffade jag en kvinna i jobbet. Den tjusigaste kvinna jag sett i hela mitt liv. Hon var asiatisk. Jag kunde bara konstatera att tiden flög. Inte för att hon var så tjusig. Hela hennes person och kroppsspråk var ljuvligt faktiskt. Jag fann mig själv fantisera, jag tar hennes snygga pjuck och resterande outfit och låtsas att jag är hon för en dag. Hon får hålla tillgodo med att vara mig.

Jag klev ur fantasins värld och nyligen in i mina nya svarta mocka Navy Boot stövletter, som jag fyndade i rean på Zurich flygplats. De är ljuvliga på, som tofflor för fötter som trampar fram med 9 extra kilo. Finaste mocka och kuliga bows livar upp trött kvinna.

Fast de gjorde sig inte så bra på bild, ser jag.

6 kommentarer:

C. Meow sa...

Ibland så träffar man kvinnor som man skulle vilja "bli som när man blir stor" ... Blir nästan lite idolkänsla :D

Var dags glimtarn sa...

Camilla - Jepp! :) Eller iaf för en dag, man vet ju aldrig.........; )

smultron sa...

Jag ser tillräckligt av dom för att säga Ja tack! Snygga :)

Var dags glimtarn sa...

Smultron - Tack! Du kan få dem för en dag :D Ha ha.

Sara sa...

Che belli!!

Var dags glimtarn sa...

Sara - :D