onsdag, januari 09, 2008

Hallelulja

Jag klarade det. Efter 3 dagars pepping och bortförklaringar kom jag ut till slut. Med galet hög musik i ipoden (hittar inte volym knappen, är man oteknisk då?!) joggade jag min gamla terräng runda. Shit, det var grymt jobbigt. Men ack så skönt att iaf inbilla mig att jag nu kommit igång igen. Min kondis mäktar knappt med (måste gå efter andra branta backen, den långa) 3 kilometers terräng löp. Men det är gott nog för mig. Om jag nu bara kommer ut inom kort igen....

3 kommentarer:

sara sa...

Brava!!
Min träning ligger lite på is nu när jag jobbar dubbelt i januari. Men i februari så ska jag sätta fart igen. Hoppas jag. ;-)
Fast lite poweryoga hann jag med under julen i alla fall...

Dubbelörn sa...

Här springs aldrig... har gjort flera försök men aldrig kommit över tröskeln ;). Men promenader älskar jag! Så idag blev det en långpromenad med hundarna o flåset var det nog si o så med *skrattar*.

Kram

Var dags glimtarn sa...

Sara: Grazie!! Och PowerY är väl super.

DubbelÖrn: Nej den där tröskeln är så himla hög, liksom oöverstiglig...