måndag, januari 21, 2008

Sthlm igen tor och trivialiteter



Det finns flera fördelar med att resa till Sthlm. Trots närheten till Milano älskar jag att shoppa i Sthlm. Jag är inte (längre) en shopoholica men extremt ofta väldigt bestämd över vad jag vill ha på mig. Odd Molly har jag fallit för igen, vårens nyheter är lovely tycker jag!

B.la planerar jag att köpa den här tunikan. De där jeansen ska jag nog finna med ; ) Filippa K:s mysdress svart ska handlas. Det blir en 1 1/2 timmes effektiv handling. Men jag vet ju vad jag ska köpa. Det är det positiva när man har ont om tid!

So Stockholm blås inte så hårt som utlovat på onsdag. Ej heller vid vår lilla lilla flygplats invid, Lugano (Europas farligaste flygplats sa ngn mig!). Jag är så innerligt trött på att skaka i flygplan!

Det här inlägget får jag väl spara som trivialiteter. Mamma Mia länge sen jag skrev ngt öht om mode/shopping : )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag som älskar att shoppa i Milano... ;-) Fast det går ju riktigt bra att göra det här i Stockholm också, förstås. Välkommen hit!
Odd Molly-tunikan är grymt fin.

/Sara

Var dags glimtarn sa...

Sara- Har du varit inne på VIa COmo 10? En MAGISK affär som inte syns från gatan, a must see! Tips på shops i Milano till mig?
Mm, hoppas nu Odd Mollys vårkollektion finns "redan" och grazie, är kul att "turista" i Sthlm...

Var dags glimtarn sa...

Sara - Du börjar väl blogga snart igen!?!?! Tack för ditt mail om pilates, jag SKA köpa ; )