onsdag, januari 16, 2008

Lite sent ute men ändå

Skickar vidare Minnas utmaning som kom ifrån..... Som lyder:......





Man ska nämna fem bloggare som man vill träffa IRL. Och då får man inte nämna sånna som man ev redan träffat.

Ok. got it. Men jag är inte uberbra på att läsa andras. Sorry. Men här kommer ngr och ngr motiveringar:



Minna - väljer jag "tillbaka", jag vill sitta och diskutera bilder...... Dessutom tror jag att jag kan skratta tillsammans med M.

Sara - som inte får ngn länk. För hon har ju slutat blogga -igen! ; ) Motivering: vi har ju Italien och äsch jag vet inte, tror vi har en hel del gemensamt, who knows! Tror man har kul med Sara.

Nässelblom - För hon kanske bjuder mig på riktigt god mat!?? : O

7 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Åh, vad smickrad jag blir! Det vore naturligtvis väldigt roligt att träffa dig IRL. Men med dina höga förväntningar kanske jag skulle bli för nervös för att kunna laga mat......

Var dags glimtarn sa...

Nässel : Jag har inga höga förväntingar. Att bara få lagad mat av ngn annan är LYX, dessutom är jag säker på att all din mat är ubergod : ) (se vilka härliga förväntningar jag hade trots allt ha ha)

Var dags glimtarn sa...

Nässel : Jag har inga höga förväntingar. Att bara få lagad mat av ngn annan är LYX, dessutom är jag säker på att all din mat är ubergod : ) (se vilka härliga förväntningar jag hade trots allt ha ha)

Anonym sa...

Vi kan shoppa tillsammans! ;-)

/Sara – utan länk

Var dags glimtarn sa...

Sara - This we can do ; ) Du kan börja med att visa mig alla pilatesbollarna *S*

Anonym sa...

Hahaha! Ja, det var en bra idé. Tänk på att köpa rätt storlek för din längd. Jag är en riktig kortis, så min är 55 cm. :-)

/Sara - snart med länk, kanske redan ikväll! :-)

Var dags glimtarn sa...

Sara -KUL!