fredag, juni 06, 2008

Later later

Mycket kring barn, jobb och nationaldag. Men senare, hoppas jag kunna lägga upp lite bilder!

Vi är redo att i vanligtvis soliga Ticino, där regnet droppar idag, fira svenskt. Vi ska klä upp oss och förhoppningsvis ha en once in a lifetime day.

Avslutar hos goda vänner som bor invid. Resten av helgen är party hos oss, fira lilla H med vänner som sen drar till sina hemländer för semester före oss imorgon, njuta av Varese svenskar på lunch hos oss på söndag ända tills maken drar till Stockholm sen eftermiddag.

Dagens läskiga tanke. Jag sa grattis till lilla H:S fröken som sa grattis till mig. Hon ska ha sitt första barn när vi ska ha vårt tredje, samma månad och samma vecka. Hon har mycket större mage än mig. Shit, sånt gör mig nervös, borde jag växt mer? Nästa vecka stora UL, dvs vecka18/19....

6 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Ta det lugnt du and do not compare bellys! Önskar er en unikt bra nationaldag over there!

Peace in mind sa...

Inte stressa upp dig för det, hur magen växer är ju individuellt! Hoppas att ert firande blir just det där underbara ni är värda.

Solrosfrö sa...

Hoppas dagen varit fin! Jag kan säga att det var många avundsjuka familjemedlemmar här idag när jag berättade om ert firande med fotbollslandslaget ;D

RANA sa...

Hej gumman, strunta i magstorleken. :-) Jag är säker på att bebben mår fina fisken.

KRAM,
Rana

smultron sa...

Bort med läskiga tankar nu. Säger som dom andra; jämför inte magar. Jag har varit liten och fått gå på extra mätningar ett par gånger. Ut kom fina friska ungar med normal vikt.

Ha det så himla bra!

Var dags glimtarn sa...

Alla - ok ska inte jämföra..... Vi hade kul, tack alla!