torsdag, december 28, 2006

Blogg utmaning

Jag har blivit utmanad av Moderna! 5 saker som jag vill ska hända nästa år:

Jag känner frid och tid och samma lust för att skriva, och att det faktiskt blir något värt att läsa med : )

Hela min familj bor nära oss! (ok inser att det inte är möjligt...)

Barnen är inte längre mörkrädda och vi får vår 160 säng för oss själva varenda natt!

Maken och jag fortsätter att vara rökfria (YES, we have quit!!!)

Jag går en intensiv kurs i italienska och blir sådär härligt flytande ( ha ha ha)


Nu skickar jag vidare utmaningen till några bloggbekanta: Linda K, Minna och Sunflower

3 kommentarer:

Minna sa...

Ok1 När jag blir utmanad måste jag svara i bilder... så svar kommer om ett tag! Hmmmm. Tänka tänka.

Linda K sa...

ok jag börjar fila på en lista... :)

Var dags glimtarn sa...

: )!!! Ser fram emot det, tänk tänk ; )