onsdag, december 27, 2006

God fortsättning!


4 kommentarer:

Mustardseed sa...

Mysiga bilder!!!

Nu har du blivit utmanad: http://denmodernafamiljen.blogspot.com/2006/12/utmanad.html

Sunflower sa...

Vilka glada bilder på dina fina barn! :) Av någon anledning har jag föreställt mig dem mörkhåriga, i alla fall inte så blonda. :) Kanske beror det på var ni bor, och så får man sig en bild i huvudet. Du måste nog också vara blond!? Själv är jag brunett så det sjunger om det! :) Glad brunett, som hade svårt att få italienare att förstå att jag kommer från Sverige, speciellt när dåtida tre svenska bekanta var blonda. :)

Var dags glimtarn sa...

Moderna - ah, ska gå in och läsa vid tillfälle!

Nässelblom - Nej de är ena riktiga biondi ; )Japp jag med blondi!

Var dags glimtarn sa...

SUNFLOWER: menade jag ju i kommentaren ovan! Sorry ; )