onsdag, oktober 29, 2008

Magbild


11 kommentarer:

Peace in mind sa...

Hej baby...kan inte säga annat med den vackra magen i blickfånget:)

Sunflower sa...

Så vackert att jag får tår i ögat. :) Ni borde printa ut och rama in. Skulle passa fint hemma hos er, tror jag, i alla fall så som jag föreställt mig.

C. Meow sa...

Hjälp vilken liten kanonkula :D. Men ni är jättefina ...

Anonym sa...

Alltså, magen är jättefin, men det är du också, hela du, inte bara magen.

Anna sa...

Du; det ser ut som du sitter och håller en badboll – vilken välformad kula!

Och vilken fin bild, ansiktskapet till trots!

Jag säger som du; rama in.

Petra sa...

Så fin och rolig bild! Om jag hade trott på sådant så hade jag sagt: vilken typisk pojkmage (jag hade också en sådan).

Var dags glimtarn sa...

Alla - Tack så fina kommentarer på en halvtokig bild :) Vi ramar in, for sure, blir kul för Juno och oss längre fram. Kanske lägger jag upp en bild till, men utan att kapa *S*

Dubbelörn sa...

Ohhh så vackert!! Du är vacker!!!!

Ögonen fylls av tårar... vilken underbar lycka o förväntan...

Varma kramar

Anonym sa...

Snart, snart tittar Juno ut... Spännande!
/Anna S.

smultron sa...

Åh, vilket fint litet klot:)
Hej Juno!

Var dags glimtarn sa...

Dubbelörnen - tack tack!!

Anna S - Japp snart :)!

Smultron - Hej hej Smultron //klotet :)