onsdag, oktober 29, 2008

Play it by air


20 kommentarer:

Peace in mind sa...

härligaste familjebilden...fina ungar och underbar mamma:)

C. Meow sa...

Ser ut som en modern madonna :D

Minna sa...

Underbar bild! Så fiiiiiiiina!



Men att Björn Gustavsson blivit gravid, det visste jag inte! ;P

Haha!

(som ordverifiering fick jag GRAVIDI) hahahahah!!!!!!

Var dags glimtarn sa...

PIM - Grazie cara :)

Camilla - Åhhh det tar jag som en komplimang :D

Minna - Björn kan överaska han :D Är det sant, graivd WOW vilket coolt sammanträffande!!!

Sara sa...

Åh, vilka fina bilder! Verkligen jättevackra.

Anna sa...

Vackert – jättevackert!

smultron sa...

Hej mamma och barnen! Modigt, modigt, tycker blygisen ;)

Ljuset för onekligen tankarna till Madonnan.

Åsa sa...

Underbara bilder och vilken härlig Juno-kula:)

Sunflower sa...

Så vackert att det inte finns ord att beskriva det vackra med! :)

Anonym sa...

Mycket finare an Demi Moore och co!!!
Complimenti! Siete bellissimi.

Var dags glimtarn sa...

Sara - tack, det tog knappt 10 minuter innan barnen ledsnade...

Anna - Tack cara.

Smultron - jag vet jag är helt crazy modig :D
(för att vara jag...)

Flicka - hej och tack!

Girasole- grazie bella!

Silvia - ha ha, grazie cara, demi släng dig i väggen ha ha! (tack, tack!)

Susanne och Pebbels sa...

Jättefin bild, ta med papppan nästa gång oxå så är bilden komplett :)

Var dags glimtarn sa...

DAT - Tack, men vem ska då ta bilden? ;)

Anonym sa...

Oj. Vad spännande att se ditt ansikte.
När jag läst dina inlägg har jag trott att du är ungefär lika gammal som jag, eller kanske lite yngre, i alla fall mellan 30-35 men nu ser jag att du inte är äldre än max 25.

Det är coolt med unga mammor tycker jag.

Min ordverifiering blev "blene". Det låter italienskt. Betyder det nåt?

Var dags glimtarn sa...

Zäta - tack söta du, jag är 36!!!! Nor more or less :D Men tack söta du, det är not ljuset som gör det (bättre än botox ha ha)blene, nja men bene betyder ju bra!

Solrosfrö sa...

Så fina ni är! Och du har ju bara finaste magen ;) Själv var jag så svullen så det var inte klokt när det återstod en månad...

Petra sa...

Ni är alla vackra! Din son liknar min med tandglugg och allt :)
Och du liknar inte alls Björn Gustavsson, mer Drew Barrymore, fast vackrare!

Var dags glimtarn sa...

Fröet - så var det med andra sonen med, killmage som ngn skrev kanske?

Petra - Drew har jag hört att jag är lik flera gånger, eller så är hon lik mig ha ha, jag är nog äldre ;D

a n k i e f o n t ä n sa...

Vad fina ni är!!!

Var dags glimtarn sa...

Ankie - tack!!!