tisdag, mars 25, 2008

Björnes lillasyrra, eller ok storasyster då...

Vi skrattar så vi gråter. Och vi kan inte låta bli att ha höga röster. Vi ligger vid poolen, mannen, barnen, väninnan med familj och så.......Björn Gustavsson! Fast det är väl jag? Det var maken som sa det först och det är så grymt sant. Vi är lika som bär. I alla fall när mitt hår lockar sig sådär som det gör, när inte plattången finns att tillgå, efter ett dyk i poolen. När mina pilots åker på så skrattar alla svenskar runt poolen. Åt mig, eller åt Björn! Jag är en komiker, genom lookalike. Ha ha. Kan man tjäna pengar på det?

8 kommentarer:

Petra sa...

Aha, är det så du ser ut! Då kan du ju lika bra visa en bild eller hur...Björn?!

Solrosfrö sa...

Bjoern - we löööve you!

Peace in mind sa...

Instämmer med Petra, dags att komma ut:)

Dubbelörn sa...

Bjööörn är vår superfavvis!!! Så vi älskar dig *skrattar*

Kramar

C. Meow sa...

Ja, Björn är söt som sockerkaka. Det är väl inte Björne du är lik? ;P

Annie - PD sa...

Haha - jepp, dags för en bild :D

Var dags glimtarn sa...

Petra- behövs ingen bild, jag ser ut som en man, men han är iaf söt ; )

Jessika - vi kanske kunde köra ett dubbelnummer jag och Björn? Dvs när jag inte har använt plattången.

Anna- men det har jag ju! Sätt Björns huvud på min docka :)

Dubbel - och sen jag blev kallad Björne älskar jag honom med ; )

Camilla - inte än :O

Annie - säger som till Anna!

Solrosfrö sa...

Du är tillbaks - härligt! Jag ger dig mitt huvud till din huvudlösa kropp :D