måndag, mars 10, 2008

Hjälp med spacklet

Jag har aldrig sminkat mig mycket. Det är kanske därför jag känner att jag inte har en aning varje gång det är dags att handla smink. Mascaran är torr som snus. Parfymen är snart tom. Japp det är allt. Eller jag använder eyeliner kaka samt ID:s mineral puder med.

Nu behöver jag hjälp. Goda ej tunga dofter och en riktigt bra Mascara för redan svarta fransar, men de får gärna bli tätare och längre. Så att jag kan flörta riktigt ordentligt. Ha ha. Med il postino. Så han levererar paket på paket på paket på paket :)

7 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Vad händer?! Har ni fått fullständiga anfall av shoppinghysteria du o A. eller?!! fri frakt fri frakt fri frakt fri frakt fri frakt (omgjord hajjenlåt)

Var dags glimtarn sa...

Ankie- ha ha ha ha. Börshaj var inget för oss, mer......where is the clothes to buy hajjar. Ok, jag pratar om mig själv, först och främst ; )

Solrosfrö sa...

Lancome Hypnose mascara är jättebra. Id foundation använder jag med.På läpparna Lancomes juicy tubes (och läpp-penna om jag skall på fest). Dofter : DKNY, Light blue eller Burberrys senaste kanske kan vara nåt? Jag gillar inte heller tunga parfymer och dessa är favvosar hos mig :) Shoppa lugnt!

Borsökna Östergård sa...

Doften med stort D är.......PRADA. Sanslös. Underbar. Du kommer att älska den!

Var dags glimtarn sa...

Jessika - Aha Lancome alltså.. Light Blue har jag :) (fast snart slut) Tack för tips!

Ankie- ok, den måste jag nu lukta på : )

Petra sa...

Jag gillar Ralph Lauren -Rocks (den är orange). Jag vet, den är inte med på min lista, men det här är ett exlusivt tips, bara för dig!

Men jag har ännu inte hittat den perfekta mascaran.

Var dags glimtarn sa...

Petra . Bara för mig :) Jag bockar och bugar och meddelar vad jag föll för efter vår resa i nästa vecka .)