lördag, mars 29, 2008

Wii också

Kunde inte motstå. Någon av oss. Nintendo Wii hade värsta erbjudandet med två gratis spel. Tänk att man faller för sådana enkla marknadsföringsknep. Det var så givet, att vi tar ett då. Nu står vi här som 4 små nördar och turas om och slår och kastar med fjärrisen. Vi köpte den tillsammans, alla fick punga ut. Lilla H och jag älskar Harry Potter, vi står upp och slår med trollspöt. Lille O och maken diggar tennisen med supermario bäst. Lördagkvällen lär bli lång.

8 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Jag bowlade med fjärrisen halva natten på en 40 årsfest härom veckan :D Så kul!

sara sa...

När jag börjar bowla kan jag inte sluta... Tur att vi inte har ett Wii. Än. :)

Anonym sa...

Här hemma är det Guitar Hero som går hela tiden. Jag är helt såld och kan lätt spela ett par timmar. Riktigt kul! Singstar är också jätteroligt. Men vi har Playstation inte Wii. Vet bara att GH finns till Wii också. :-)

Petra sa...

Jag spelar också Harry Potter med sonen, fast på Xbox 360.

C. Meow sa...

Så kul ... Och man fastnar totalt, kan hålla på hur länge som helst :D

Annie - PD sa...

Åh. låter hur kul som helst :D Jag som inte ens har testat...

Borsökna Östergård sa...

Ha ha! Jag ser er framför mig. Vi har fastnat med bowlingen även vi...

Var dags glimtarn sa...

ALla - ja bowlingen är lilla H grym på jag kastar snett *morr* Det är sjukt kul med alla sporter och Harry är kul visst Petra!