måndag, mars 10, 2008

Window shopping numero 4...

Nä jag skojade bara. Med mig själv alltså. I väntan på paketen blev jag så sugen att kika runt lite. Men de kommer väl imorgon..... En kan väl i af komma då?! *desperate housewife*

Stackars il postino såg lite moloken ut när jag såg hans brev, liksom bara brev, och hela min uppsyn var besvikelse. Hoppas jag inte förstörde hans dag. Il postino är en så himla "cool" man, ciggen i mungipan, bilen galet parkerad mitt i gatan och ett slöddrigt rökigt salve senora samtidigt som han ler lite snett...

6 kommentarer:

sara sa...

De kommer snart! :-)
/en som också väntar på ett paket med ett par skor hon köpte under en tillfällig sinnesförvirring

Var dags glimtarn sa...

walk this way kampanjen? tio utropstecken och jag älskar skor.

Peace in mind sa...

Stackare dig, idag var jag och klämde på den där Day-koftan på NK. Bara så du vet:)

Var dags glimtarn sa...

Javisst är det dundersynd om mig, enkom räkningar idag! ; )
Ah...men berätta hur fin var den live? Kanske bättre pris på NK än på NAP.... (känns som om vi kunde shoppa tillsammans, och med Ankie då med såklart *S*)

Peace in mind sa...

Ja, den kändes skön men lite flärpig om man inte har den knäppt. Men ärmarna var coola. Jag tror jag står över...

Var dags glimtarn sa...

Ah, inte värd att sörja över alltså *pust*