torsdag, mars 13, 2008

Here and there

Idag har jag farit fram och tillbaka. I vårsolen +18 har vi varit nere i Ascona, både på stranden och i stora lekparken. Längs vattnet satt vi på La Nostrana och åt pasta. Barnen har hoppat trampolin. Jag har kört paps till outleten, rört vid fantastiska tröjor inne på Armani..., gröna gympadojjor på Prada och hon som inte gillar väskor hittade en på Gucci, mörkaste blå nylon och läder i en cool påsbag. Men den hänger kvar.

Blompromenad, barnen har plockat de finaste buketter som pryder bordet. Jag har varit deltagare i två telefonkonferenser. En gott och blandat dag. Har precis läst ikapp mina mail. Kinderna bränner, ögonlocken är tunga. Snart sover jag sött invid lille O.

12 kommentarer:

Anonym sa...

vad härligt att ha familjen på besök :D

sara sa...

Åh, 18 grader, stranden, pasta och väskor... Och familjen på besök. Härligt!

Solrosfrö sa...

Lite sol i Norge idag :) Psst - jag skäms lite... titta in hos mig så vet du varför :)

Petra sa...

Låter som en helskön dag! Och sol :-D för att inte tala om pasta!
Godnatt!

Peace in mind sa...

Vilken underbar dag, precis som min fast mer sol, pasta och strand hos dig!

Var dags glimtarn sa...

Gioia - JA! :)

Sara - JA :)

Jessika - Men snälla du! Jag rusade in och blev själv rödomkinderna!

Petra - Godnatt, lite senare än jag planerat...

Anna - Precis som din : )!

Var dags glimtarn sa...

Sara- ett ! till dig med *S* ;)

Var dags glimtarn sa...

Sara - Sorry, den där millimeter rättvisan gjorde sig påmind :D

Var dags glimtarn sa...

Om du undrade varför du fick ett ! till alltså. Ha ha host, over and out/Trött morsa....

sara sa...

Sei matta, cara! ;-)

Annie - PD sa...

Men ooooooo vilken härligt dag!!!!
kram

Var dags glimtarn sa...

Sara - :) kram kram
Annie - :)kram kram