måndag, maj 26, 2008

Från den ena till den andra...

Tolka det inte som jobbigt. Vi njuter. Lilla H och jag. Vi träffar morfar som tar lilla H till McD,efter det att han frågat vad hon ville ha till middag, och fick hamburgare till svar. Vi träffar min guddotter, som lägligt fyllde 6 år. Vi träffar lillebror med familj och snusar på nyfödd baby och leker med lilla stora kusinen. Besöker Pampas Marina och äter våfflor och rider på hästar, tittar på barnteater och leker i parken. Allt i strålande solsken.

Idag lite möten. Lilla H med faster och mormor.

8 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Så du är i mina gamla hemtrakter! Pampas, Augustendal, Huvudsta Gård o poolen låg precis i närheten av vår "gamla" bostad ;).

Jag bodde därnere när barnen var små... Oftast blev det en promenad förbi Karlbergs slott o upp på Rörstrandsgatan för glass, fika el en matbit.

Du har ju ändå tur med vädret *skrattar*

Kramar

Borsökna Östergård sa...

Vännen, det låter skönt. Går själv in i möte nu, så får vi se hur dagen utvecklar sig! Det låter som du har en skön vistelse i el Stockholmo denna gång! Snusa på bebbe...Mmmmmmmmmmmmm :)

Anonym sa...

Blev jätteglad när jag läser att lilla H träffar mormor!

C. Meow sa...

Härlig mix av arbete och nöje verkar det som. Kanske det blir lite shopping också? ;)

Peace in mind sa...

Sköna dagen, men kanske lite tröttande för både mamma och dotter? Vi ses!

Annie - PD sa...

Underbar dag :)

Smartasmia sa...

Ahhh..minsann i Sthlm:-) Tyckte väl att luften kändes lite lättare att andas in idag! Ha det buskul.

Var dags glimtarn sa...

Dubbelörnen - gjorde du! Det är fint där, förstår att ni var där mkt :)

Ankie - vi saknade dig :) Bebben snusade jag på i flera dagar, så goooott!!

Zäta - tack! :)

Anna - ja vi sågs ju! : D JAg är lite sen med mina kommentarer, no doubt...

Annie - det var en bra dag :)

Smartasmia - du är härlig du!! :)

Camilla - räknas ett par mammajeans på Zara som shopping? ; )