måndag, maj 19, 2008

Sommar och mage och klänningar

Det är bra gravidmode nu, och det är ju toppen när man ska gå på galej! Ett annat stort midsommar galej väntar dessutom.......

I went crazy shopping, men det är ju inte så ofta....2 av 3 dessutom på 50% !
Ska jag ha på mig denna Odd Molly en blågul dag?
Eller ska jag ha denna Dagmar, en blågul dag?
(Denna bild fann jag hos Hotspot efter lite googling. Jag köpte den sista på Tintins rea och den togs snabbt bort! Det är den gula uppe i vänstra hörnet. )

Denna Dagmar har jag saknat, jag glömde ju min i garderoben på Gran Canaria! Inte exakt likadan men superfin tycker jag! (ok magen får puta utanför....) Halva priset på Sid&Sally!

9 kommentarer:

Linda K sa...

åh, odd mollyn har jag också, och den gula hos tintin har jag kikat på hundra gånger. grattis :D

Var dags glimtarn sa...

Linda K - Hej! Sitter den fint Odd Mollyn? Ja hade också kikat på den 100 gånger men slog till nu när jag vart bljuden på stort galej (fick en anledning helt enkelt...)

Peace in mind sa...

Vilka tjusiga kap...En tur med Sara på Söder kanske kan ge mig en klänning. Hoppas!

sara sa...

Mollyn är så fin!
anna: vi tar väl en glass vid Nytorget också? :)

Var dags glimtarn sa...

Anna - Jag hoppas de sitter bra med : ) Ta en tur med Sara! :)

Sara - Det kanske blir den då...

Nässelblom och choklad sa...

Jag har provat just den Odd Molly-klänningen. Den är så vacker, ändå avstod jag från att köpa den. Valde något mer diskret i stället.......

Var dags glimtarn sa...

Nässelblom & Choklad- Hej! Har du...men den är vacker tycker jag men ändå klassisk i skurningen upptill.... Färgerna älskar jag. Jag var hippie i ett tidigare liv, eller ifrån Jakarta och fattig (de fattiga började med batiktrycken), för jag älskar allt som liknar batik :D

Linda K sa...

den sitter jättefint, mollyn, och är så skön :D

Var dags glimtarn sa...

LInda K - toppen, jag har inte fått min ännu :)