torsdag, maj 08, 2008

Juno

Har ni sett Juno? Jag älskar henne. Denna 16 åring är snäppet coolare än någon annan filmatiserad person. Filmen är en underbar feelgood movie. Men jag grät med, fast jag är ju gravid. Kan gråta till Nassim Al Fakir på Anaconda med. För att han verkar vara så go.

Tror jag ska kalla bebben i magen Juno. Det är ett kvinnligt namn, men låter maskulint i Italien. Juno it is!

Lilla H var baby Ru, lille O var "happy hoppsan" och nu Juno. Eller lucky seven. Eftersom det blir barnbarn nummer 7 på min sida.

Ja inte mina barnbarn såklart.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh jag älskar Juno
/ Annika

Var dags glimtarn sa...

Annika - visst är Juno underbar :)

Solrosfrö sa...

Måste se den här filmen! Juno är väl ett utmärkt "arbetsnamn" :)

Var dags glimtarn sa...

Jessika - ladda ner den direkt vill jag skrika. Men ladda ner får man ju inte :O
Nästan junior eller hur men ändå...bättre :)

...och snart Stockholm sa...

De varmaste, gladaste gratulationer till Juno i magen (ljuvligt namn! behåll det efter tillblivelsen!). Visst misstänkte jag detta när du var så hemlighetsfull för några månader sen? Har mycket att ta igen här inne, länge sen jag var här. Stor kram!

Var dags glimtarn sa...

Hej och snart stockholm!! Har saknat dig, hur går allt? Stor kram tillbaka!

Anonym sa...

Ja jag haller med helt - Juno ar jattefint, behall det sen ocksa! Orginellt men enkelt.