tisdag, februari 05, 2008

billboard

Ok jag överdriver. Men jag hajjar inte hur det gick till. Idag rensade jag bland alla magasin jag valt att spara. År 2007 var jag i tidningen 2 gånger. Eller i två olika magasin. Helt superytliga artiklar. Den ena totalt ihop ljugen av en sk journalist. Fattar inte hur det gick till att jag hamnade i dessa tidningar. Så totalt inte jag. Fast jag vet ju, jag vart övertalad av "senora C". Borde väl spara dem tänkte jag när jag rensade. Men va fan, den ena är ihopljugen men kul att spara kanske just därför. I den andra är barnen med, den sparar jag såklart. Så de kan skratta åt hur deras föräldrar såg ut när de "var unga": O

3 kommentarer:

sara sa...

Spännande! Spara!
Jag har varit med i några tidningar, och jag som är värsta slängmänniskan, har faktiskt sparat dem. :-)

Dubbelörn sa...

Spara säger jag bara SPARA!!! Barnen kommer att älska dem när de blir större. Oavsett så är de roliga historier...

kram

Var dags glimtarn sa...

sara - jag är oxo en släng person, jag vet ju liksom att jag snart flyttar igen. Most likely. Orkar inte packa "skit" :)

Dubbelö - jag har sparat! De åkte ner i "familjeminnen låda" :)