fredag, februari 22, 2008

Hur gör man en profilbild

egentligen?

Update:
Egentligen bör man nog skriva, hur ser man till att lägga upp en profilbild som följer med när man kommenterar?

Hela dagen har nämligen gått åt till att :
1. fira kunds kloka beslut att vi är klara med varandra (for now, come back!) = projekt i hamn!
2. Vara extremt trött efter nattsudd.
3. Boka semester. Barnen har tjatat. Nu hade vi råd, vi drar (om ngr veckor). Lite oense om resmål dock. 8 dagar kan vi vara borta. Jetlag orkar jag inte med på så kort tid. Ej heller långflyg. Men bada ska vi ändå. Och....det bästa....min bästis är där hon med ; )

Slutsats. Nästa vecka måste jag jobba. På riktigt. Inget surfa runt och lalla då. Amen och fingrarna lite i kors.

Om 40 minuter ska jag fredagsmysa med lille och lilla O och H. Överraska med varsinn ny vårjacka. Inbilla mig att de faktiskt helst vill vara med mig och inte alls ta hem en kompis eller sova över hos någon. Det sista jag sa när maken åkte ner till skolan var: -INGA KOMPISAR! PLEASE! BARA VÅRA! Io, the ego.

Trevlig helg alla!

5 kommentarer:

sara sa...

Du går in på redigera din profil och där laddar du upp en bild.
Testade med killarnas favvorobot. :-)

Var dags glimtarn sa...

HA ha, den här kvinnan fotade jag för ett tag sedan, hon är ju fantastisk. Helt bekväm i sig själv liksom och så långt ifrån mig som går *S* Kanske blir jag hon ; )

Var dags glimtarn sa...

Nej denna kanske det blir istället ; ) Tack Sara!

Anonym sa...

Vad blir det för resa nu då? DR eller? Lät som u hade en härlig dag i Milano förresten:-) Och det där med italienska bilar känner jag igen;-) I Napoli är det få bilar som inte har blivit bucklade... otroligt nog har vi klarat oss under alla år. Eloge till maken :-)

Var dags glimtarn sa...

Gioia, hur lyckas han med det ; )
Det blir nog Gran Canaria. Very sexy ;) Men i gott sällskap, sol och kort resa på 4 timmar.